joi, 15 mai 2014

365 Mega Image - Ceai fructe de padure



         Hola,

    Profit de sezonul ploilor sa va arat cat mai multe sortimente de ceai. Orice as face si oricat de mult as incerca sa rezist, mai ales in aceste zile ploiase, de fiecare data cand imi iese in cale o ceainarie nu ma pot abtine sa nu intru si sa mi se lipeasca ceva de mana (fie o cana cu ceai cald sau "o alta" cutie de ceai).

   Asa s-a intamplat si in Mega Image...am plecat dupa o sticla de apa si deoarece raftul de ceai este chiar la intrare aceasta cutie de ceai practic a vrut sa vina cu mine acasa. Nu va voi spune care a fost reactia prietenului meu cand a vazut cutia :)).

  Image and video hosting by TinyPic

   Se gaseste doar in magazinele Mega Image.

  Cantitate: 40 gr (per cutie) si 2 gr (per plic).

  Ingrediente: hibiscus 64%, aronia 8%, mar 6 %, menta 3%, musetel 3%, frunze alun 3%, fructe porumbar 3%, macese 3%, fructe paducel 3%, coacaze negre 1%, zmeura 1%, fragi 1%, aroma fructe de padure 1%.

  Pret: 3 lei

  Cutia contine 20 de pliculete neambalate individual si fara snur sau cartonas.

  Image and video hosting by TinyPic

   Are o culoare placuta, rosiatica.

Image and video hosting by TinyPic

   Gustul este predominat de hibiscus, usor acrisor. Pana acum nu am gasit un ceai de fructe de padure care chiar sa aibe gust de fructe de padure (am incercat si ceaiuri scumpe dar si din cele mai accesibile), marea majoritate au gust de hibiscus sau macese. Oare nu mai stiu, eu, ce gust au fructele de padure?!

   Per total sunt destul de multumita de acest ceai. Este nevoie de un singur plic la o cana de ceai (este destul de concentrat).


   Daca il recomand: merita incercat
   Daca il voi recumpara: da, dupa ce voi termina toata colectia actuala de ceaiuri


                                                                   Kisses,
                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: