vineri, 30 mai 2014

Ce am terminat luna aceasta: Mai 2014



              Hola,

    Luna aceasta am fost harnicuta. Am terminat o punga intreaga de produse :). In total: 21 produse varianta full size, 6 mostre si 3 cutii de ceai. Mai am cateva produse care aproape isi dau sufletul dar prefer sa va arat ce am terminat pana acum :).

  Sa le luam pe rand:

  Image and video hosting by TinyPic

  Sampon Panten Aqua Light: love it. Review aici
  Gel de dus Cien Asia Inspiration: are un parfum placut, proaspat putin dulce care nu prea se mentine pe piele. Nu usuca pielea, curata destul de bine. Se gaseste numai in LIDL si e in editie limitata.
   Tratament pentru par Gliss cu unt de shea si proteina de casmir: este pentru par uscat si deteriorat. L-am folosit impreuna cu balsamul de par. Desi l-am terminat nu mi-am format inca o parere deoarece nu am parul uscat (am primit acest produs drept cadou de la o prietena) insa singurul lucru care nu mi-a placut la acest produs este consistenta: prea lichida.
  Balsam pentru buze Himalaya Nourishing: l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara. Review in curand.
  Crema pentru ten Cien Moisturising: review aici
  Balsam pentru cuticule Avon: este cel in cutie metalica alba cu un trandafir negru desenat pe capac. Este un produs ok, isi face treaba, l-am folosit mai mult in concedii.
  Balsam pentru par YR pentru par uscat/ondulat: review aici . Cu siguranta il voi recumpara.
  Ceai Greenfield negru cu floare de lotus: se gaseste foarte greu, de obicei il caut in farmaciile Catena (50 bani pliculetul) de unde achizitionez toate pliculetele pe care le au din acest sortiment. Din pacate inca nu l-am gasit, la cutie, prin magazine.

 
Image and video hosting by TinyPic

  Gel de dus Cien Asia Tradition: se gaseste doar in LIDL si este un produs in editie limitata. Are un parfum placut, proaspat, primavaratec de flori de cirese care nu se mentine mult timp pe piele. Nu usuca pielea.
  Demachiant delicat pentru ochi YR cu extract de musetel: l-am evitat cat de mult am putut (desi nu folosesc mult demachiant acesta mi-a iritat ochii destul de rau asa ca l-am folosit doar pentru ten), nu il voi recumpara. Acum sunt tentata sa testez demachiantul duo de la Yves Rocher.
  Deodorant YR bio cu aloe vera: daca o las pe mama sa dea comanda la YR ma trezesc cu 5 astfel de produse... Este ok dar in zilele calduroase imi lipseste deodorantul Mitchum.
  Balsam pentru par Pantene Aqua Light: review aici . Cu siguranta il voi recumpara.
  Apa de gura Dentalux: se gaseste doar in magazinele LIDL. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara. Recomand varianta cu menta si fara alcool.

Image and video hosting by TinyPic

  Gel de curatare pentru ten Cien Aquarich: a fost editie limitata in LIDL, daca nu ma insel vara trecuta. Singurul motiv pentru care nu l-am terminat pana acum este: il ador, mi-ar fi placut sa fie un produs/o gama permanenta.
  Sampon pentru par YR (pt stralucire): am terminat nu stiu cate sticle din acest produs si cu siguranta il voi recumpara.
  Gel de dus Dove Winter Care: seamana foarte mult cu gelul de dus "traditional" de la Dove insa putin mai hidratant. Sper sa-l mai gasesc si iarna urmatoare.
  Deo Gerovital Fresh: l-am folosit mai mult pe haine albe, are un parfum placut, proaspat. Cu siguranta il voi recumpara.

 Image and video hosting by TinyPic

  Ruj Maybelline Watershine: in nuanta 02/207 Beige Glace. Este o nuanta placuta de roz. Este un ruj ok, la fel ca celelalte rujuri Maybelline. Usuca buzele.
  Ruj YR Sheer & Shine: in nuanta 08. O nuanta nude de maro dar foarte draguta. Hidrateaza buzele, rezistenta este ok. Cu siguranta il voi recumpara.
  EDT Avon Slip Into... : are un miros placut, de flori (daca nu ma insel). Din pacate nu rezista mult timp pe piele. L-as recumpara numai pentru vara.
  EDP Tresor Lancome: Initial nu mi-a placut. Nu stiu de ce. Dar dupa ce am trecut de jumatate lucrurile s-au shimbat. Acum o stresez pe saraca prietena pana cand se duce din nou in Turcia sa nu uite sa-mi aduca acest parfum.
  Ruj NYX: nuanta Paris. Este o nuanta perfecta de roz pentru un machiaj natural al ochilor. Nu este o nuanta pronuntata sau sidefata. Pentru mine este o nuanta ideala pentru acele zile cand nu folosesc fard pt ochi. Nu usuca buzele.

Image and video hosting by TinyPic

  Dintre mostrele folosite singura care nu prea mi-a placut este o masca pentru ten Mario Badescu (Enzyme Revitalizing Mask). Ingrasa tenul destul de rau. Parca eram o fabrica de facut ulei.
  Ce m-a convis sa cumpar varianta full size: Yves Rocher EDP Iris Noir, Vichy Normaderm si Head & Shoulders Menthol (pe acesta l-am folosit acu multi ani).

 
Image and video hosting by TinyPic

   Ceai negru Earl Grey Indis: are un gust placut. Nu este foarte tare. Cu siguranta l-as recumpara daca l-as mai gasi.
  Ceai de fructe de padure Mega Image: review aici
  Ceai de plante Aviecu RAmuneliu Ir Pipirmeciu Arbata: l-am gasit in Auchan (pret: 3 lei). Review in curand.

     Acestea sunt toate produsele pe care le-am terminat luna aceasta :). Sper ca luna viitoare sa termin mai multe produse de machiaj si ceaiuri.


                                                              Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu