miercuri, 5 martie 2014

Haul: Farmec, Auchan si LIDL


            Hola,

      Pentru ca trebuie sa gasesc o scuza pentru acest mini haul: a trebuit sa caut doua cadouri pentru 8 martie. Asa ca am ajuns acasa cu 3 cadouri: unul special pentru mine.

  LIDL

  Aici am fost cel mai cuminte. Inca de cand le-am vazut pentru prima data in brosura am vrut sa le testez. Zis si facut. Am asteptat cuminte sa apara si in magazin si imediat cum le-am vazut pe raft le-am adaugat in cosul de cumparaturi.


Image and video hosting by TinyPic

  Initial am vrut sa achizitionez maxim 2 din 3 dar nu m-am putut decide la care sa renunt. Pret: aproximativ 5 lei fiecare.

  Farmec

   Binenteles ca nu aveam nevoie de oje dar cum m-a mancat cardul si mi-a ramas gandul la ele inca de cand le-am vazut pentru prima data pe site-ul Farmec. Ieri am primit avizul si indiferent cat de obosita eram dupa o zi de munca si alergaturi m-am inarmat cu rabdare si am rezistat aproape 45 de minute la o coada de 3 persoane la posta.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

  De la stanga la dreapta: Muddy Boots, Pumpkin Pie, Cozy Raincoat, Joyful Elf, Silent Night, Wilted Rose si Hot Wine Punch.

   De la Farmec am primit si un martisor:

Image and video hosting by TinyPic

  Oglinda dubla, o bratara si o oja rosie (nuanta 351).

  Si cateva mostre:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    In brosura sunt cateva informatii despre noua gama de creme Farmec.


    Auchan

  Initial am vrut sa trec prin DM dar cum nu mai aveau la oferta noul fond de ten de la Maybelline (Better Skin) am intrat si in Auchan pentru o scurta vizita la standul cu cosmetice. Spre marele meu noroc am gasit aici fondul de ten redus (de la aproape 50 lei la 25 lei). Am ales nuanta: 010 Ivory.

Image and video hosting by TinyPic  

   Ojele Alix Avien din gama Shine Plus au fost 3,50 maxim 4 lei. Am ales nuantele: 30, 20, 120, 110 ( pe care v-am aratat-o aici ) si 40.

Image and video hosting by TinyPic

  Initial am vrut sa achizitionez revista Cosmopolitan impreuna cu unul din noile mini deodorante de la Gerovital insa mi-am amintit ca le-am vazut intr-un hyper mult mai ieftin decat impreuna cu revista. Le-am gasit la 3 lei fiecare. Apa "termala" a fost in jur de 5 lei.


                           
    Voi reveni cu reviewuri cat de curand posibil pentru fiecare produs in parte.


                                                                               Kisses,

                                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu