vineri, 7 martie 2014

Gerocossen - Crema hidratanta de zi Royal Jelly



              Hola,

       Am achizitionat aceasta crema pentru ten impreuna cu revista "Femeia" la pretul de 10 lei. Este un produs in editie limitata special pentru aceasta revista.

Image and video hosting by TinyPic  

    Inca de cand am achizitionat-o o folosesc in fiecare seara chiar daca am alte 2 creme incepute pe noptiera.

  Gramaj: 50 ml

   Este o crema hidratanta de zi cu laptisor de matca, acid hialuronic si unt de shea. Este recomandata pentru ten uscat si sensibil.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  

   Initial nu am avut cine stie ce asteptare de la acest produs. Pe de o parte ma asteptam sa ma trezesc dimineata cu tenul gras si sa aibe o textura foarte groasa insa am fost placut surprinsa.


   Pro & Cons:

  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + se aplica destul de usor
  + nu ingrasa tenul
  + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
  + are o textura usoara (gel crema)
  + are un parfum placut si fin
  + ambalajul este din plastic
  + fara parabeni, fara parafina

  Ingrediente: aqua, ethylthexyl methoxycinnamate, glycerin, glyceryl stearate, PEG-100 stearate, cetearyl alcohol, cetearyl ethylhexanoate, isopropyl myristate, cyblopentasiloxane, cyclohexasiloxane, persea gratissima oil, butyl\rospermum parkii butter, decyl oleate, royal jelly, hyaluronic acid, sodium polyacrylate, parfum benzyl salicylate, citral, citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal, limonene, linaool, alpha-isomethyl ionone, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, bha, tetrasodium edta.

   Sunt placut surprinsa de acest produs si daca l-as gasi in magazine cu siguranta l-as reachizitiona.


                                                                   Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu