miercuri, 5 martie 2014

Haul: Avon ( campania 3)



           Hola,

     I did it again! Desi aveam nevoie doar de sapunul lichid nu am putut rezista tentatiei de a testa gama Planet Spa cu caviar. Asa ca am adaugat pe lista inca 4 produse de care nu aveam nevoie.

Image and video hosting by TinyPic

  Ce am comandat: sapunul lichid Avon Senses Dazzling, masca pentru ochi, masca pentru ten si crema pentru ten din gama Planet Spa cu caviar si un ruj.

  Rujul este din gama Ultra Colour Absolute in nuanta Tea Rose.


Image and video hosting by TinyPic

   Nici nu a inceput brosura urmatoare ca eu deja am o lista cu cateva prostioare. Ma tenteaza: creionul de buze Ultra Color (cea mai mare problema e ca nu stiu ce nuante deoarece din cate am observat pana acum la Avon difera putin/mai mult nuantele din brosura fata de realitate).


                                           Ce ai comandat ultima data de la Avon?

                                                                  Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu