vineri, 10 ianuarie 2014

NOTD: Rimmel Star Dust - 006 Moon Walking



               Hola,

    La sfarsitul anului trecut Rimmel a lansat o noua colectie de oje: Space Dust. Colectia contine 5 nuante.


  De la stanga la dreapta: Aurora, Total Eclipse, Shooting Stars si Moon Walking.
Am gasit doar 4 nuante din cele 5. Desi am cautat-o in tot orasul cea de-a cincea nuanta (Luna Love) nu am gasit-o :(.

 

  Zilele acestea am testat acest "bol" de sclipici mov.



  Pret: 12 - 14 lei

  La pretul de 12 lei le-am gasit in DM insa in Douglas le-am gasit la 18 lei.
Pensula/aplicatorul este destul de gros si ajuta la aplicarea ojei pe unghii. In pozele de mai sus am preferat sa aplic doua straturi dar e suficient un singur strat. Rezista pe unghii la fel ca si celelalte oje Rimmel.
Contine doua tipuri de sclipici: unul mic si fin si unul mai mare asa ca, atunci cand vreti sa o indepartati de pe unghii, sa aveti o acetona/dizolvant destul de bun.

  A rezistat pe unghiile mele cam 4-5 zile sau mai bine spus pana mi-am prins o unghie in usa.


                                                                       Kisses,
                                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu