joi, 9 ianuarie 2014

Ce am terminat luna aceasta...decembrie 2013


           Hola,

    Aceste postari sunt preferatele mele. De multe ori astept sfarsitul lunii ca sa vad (youtube) sau sa citesc (bloguri) produse noi care merita incercate. In felul acesta am descoperit cateva produse de care acum nu ma mai pot desparti.

   Deoarece luna trecuta am preferat sa incep cateva produse noi noute nu prea m-am axat pe cele care sunt pe terminate sau consumate mai mult de jumatate.

 

   Gel de dus Yves Rocher din colectia Mauves Cristallisees - Candied Mallows: cred ca il am de la o revista de iarna trecuta si l-am ascuns in spatele colectiei de geluri de dus ca sa-l pot folosi iarna aceasta. Daca l-as gasi in fiecare iarna in magazin sau in brosura cu siguranta l-as folosi toata iarna.

  Gel de dus Aver - Wine Energy: l-am achizitionat din DM la o oferta: cumperi 1 si pe al 2 il primesti gratuit. Este un gel de dus ok, are un miros placut.

  Gel de dus Aver - Aqua Relax: l-am achizitionat impreuna cu gelul de dus de mai sus. La fel are un parfum placut, relaxat. Este un produs ok. Posibil o sa-l recumpar insa nu-l recomand pentru concedii deoarece capacul nu se inchide prea bine.

  Roll On Oriflame - Roses: l-am achizitionat mai mult din curiozitate dar cu siguranta nu-l voi recumpara deoarece se termina destul de repede si parfumul este foarte artificial.

  Roll On Oriflame Nature Secrets - Ginseng si fructul pasiunii: la fel ca si cel cu trandafiri se termina destul de repede iar parfumul...90% din timpul cat l-am folosit l-am urat.

  Roll On Mitchum Endurance - Ice Fresh: Il recomand. Are un parfum placut. Nu mi-a patat hainele. Rezista. Se consuma mai greu.

  Mostre:

 - Elmiplant Genovate: crema antirid regeneranta de zi cu SPF 15. Nu contine: parabeni, parafin si coloranti. Zilele acestea vreau sa achizitionez varianta full size.

 - Gerovital Evolution: crema Lift regeneranta de noapte. Este recomandata persoanelor peste 30 ani. Nu cred ca voi cumpara varianta full size deoarece nu imi place cum miroase. Pur si simplu mi se face rau.

 - Aslavital: crema regeneranta, netezire riduri. Contine un complex unic: argila si goji. Ar fi un produs ok dar urasc cum miroase. Ca si mostra o pot folosi dar daca l-as folosi mai mult de cateva zile...nu as rezista.

 - Vichy: Normaderm. Cred ca as achizitiona varianta full size in vara.

 - Elseve: Total Repair. Am nimerit o mostra goala :(.




  Luna trecuta am terminat si doua ceaiuri negre.

 - Longevita ceai negru chinezesc: cu siguranta il voi recumpara. Dupa ce i-am acordat a doua sansa l-am folosit in fiecare dimineata.

 - Julius Meinl ceai negru cu lamaie: l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.


                                                  Ce ai terminat luna trecuta?

                                                                 Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu