vineri, 17 ianuarie 2014

Babcia Jagoda - Ceai de fructe cu gust de zmeura


       Hola,

   In curand, cred, ca trebuie sa-mi gasesc un/o nou/noua partener/a de calatorii. De ce? Pentru ca prietenii mei si mai ales prietenul meu e tarat fortat la raionul de ceaiuri in fiecare magazin. Unii s-au obisnuit si imi arata de fiecare data cand gasesc un nou sortiment de ceai.

  Asa s-a intamplat si in Bucovina, mai exact in Suceava. Am intrat intr-un mic magazin dupa cateva cumparaturi si acest ceai mi s-a lipit de mana.

 


   Cutia contine 20 de pliculete neambalate individual si fara snur sau cartonas.



  Greutate: 40 gr si 1,41 gr per plic.

  Ingrediente: hibiscus, mere, zmeura 10%, scorus negru, coacaza, aroma de zmeura, agenti de acrire, acid de mere, radacina de lemn dulce 2%.

 Dupa ce am studiat putin ambalajul am vazut ca este un ceai produs si ambalat in Polonia.

 

  Imediat ce am ajuns la cabana am desfacut cutia si mi-am invitat prietenii la ceai. Concluzia tuturor a fost: are o culoare placuta (roscat) data de hibiscus, are un gust acrisor placut. Predomina foarte mult gustul de hibiscus. Eu l-am indulcit cu o lingurita de zahar si asa s-a simtit putin gustul de zmeura.

Babcia Jagoda (bunica Jagoda) este o "firma" de ceaiuri asematoare cu Belin sau Fares la noi.
Acum sunt foarte curioasa si de alte sortimente de ceai de la ei.
 

                                                                         Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu