marți, 4 iunie 2013

Mario Badescu - Strawberry Face Scrub (mostra)



                Hola,

      Ma bucur ca am testat mai intai o mostra si nu am achizitionat produsul full size. Am avut mari asteptari dar din pacate am fost dezamagita de acest produs.




  Mostra am achizitionat-o impreuna cu o revista. Daca nu ma insel a fost si impreuna cu o revista pentru luna mai. Nu voi cumpara varianta full size.

   Pro & Cons:

 + are o textura destul de cremoasa
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 - nu imi place cum miroase
 - mi-a ingrasat tenul destul de mult
 + este pentru toate tipurile de ten
 - nu mi-am simtit tenul curatat/exfoliat

   Ingrediente:  apa deionizata, acid stearic, extract de capsuni, seminte de capsuni, extract de alge, propilen glicol Dipelargonate, Ester poliglicol, DEA miristat


                    
           
                               Ai incercat acest produs? Daca da ce parere ai? 

                                                     Kisses, 
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu