miercuri, 5 iunie 2013

Balea Professional - Sampon pentru reparare si ingrijire



             Hola,

   Dupa ce am citit cateva review-uri pozitive pentru acest sampon am zis sa-i dau o sansa si am achizitionat varianta mini iar acum imi pare rau ca nu am luat varianta full size.



   Pret: maxim 10 lei (pentru varianta full size) si aproximativ 5 lei lei (pentru varianta mini/concediu)

  Ingrediente: aqua, sodium laurethsulfate, cocamidopropyl betaine, laureth-2, peg-4 distearyl ether, sodium lauroyl glutamate, panthenol, distearyl ether, hydrolyzed wheat protein, hydolyzed corn protein, hydrolyzed soy protein, propylene glycol dibenzoate, parfum, guar hydroxypropyltrimonium chloride, polyquaternium-10, dicaprylyl ether, glycerin, royal jelly extract, propylene glycol, peg-90M, citric acid, sodium chloride, silica, calcium carbonate, sodium benzoate, phenoxyethanol.

  Cantitate: 50 ml (varianta mini)

   Pro & Cons:

 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + curata destul de bine parul
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 +/- parul mi s-a ingrasat in mod normal
 + face o spuma bogata
 + se inlatura destul de usor
 + are o consistenta cremoasa
 + are un parfum placut
 + parfumul ramane pe par pentru putin timp
 + capacul se inchide la fel de bine chiar si dupa mai multe deschideri
 + ambalajul este destul de practic
 + ambalajul este confectionat din plastic

    Pana acum nu am gasit nici un minus. Cu siguranta voi achizitiona si varianta full size si voi incerca si alte sampoane din aceasta gama.


                                       Ai incercat acest produs? Daca da ce parere ai?

                                                          Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu