marți, 18 iunie 2013

Balea Professional (DM) - Cura pentru par (regenerare si hidratare)



          Hola,

   Dupa ce am citit cateva review-uri am preferat sa testez varianta mini dar dupa prima testare mi-a parut rau ca nu am achizitionat varianta full size (la fel ca si cu samponul din aceasta gama).




   Ingrediente: aqua, cetyl alcohol, glycerin, butyrospermum parkii butter, brassica oleracea italica seed oil, cocoglycerides cetrymonium chloride, panthenol, behentrimonium chloride, hudrolyzed wheat protein, cera alba, guar hydroxypropyl, trimonium chloride, parfum, hydroxy, tocopheryl acetate, royal jelly extract, hydrolyzed corn protein, hydrolyzed soy protein, phytantriol, proline, arginne, sodium lactate, glutamic acid, niacinamide, alanine, aleuric acid, phenetyl alcohol, dipropylene glucol, citric acid, sodium benzoate, phenoxyethanol.

  Cantitate: 20 ml (varianta mini)

 Pret: aproximativ 4-5 lei (varianta mini)

  Pro & Cons:

 + are o consistenta cremoasa
 + are un parfum placut care rezista in par
 + lasa parul moale, usor de coafat
 + nu mi-a ingrasat parul
 + se indeparteaza destul de usor
 + este nevoie de o cantitate mica de produs

   Pana acum nu am gasit nici un minus. Imi place sa folosesc mastile/tratamentele pentru par intre samponari. Le las cam 5-15 minute dupa care limpezesc parul si il samponez inca o data. Altfel simt ca imi incarca parul si se ingrasa mult mai repede.

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA


                                        Ai incercat acest produs? Daca da ce parere ai?

                                                                     Kisses,  
                                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu