joi, 1 noiembrie 2012

Yves Rocher - Apa de toaleta cu ananas si nuca de cocos



          Hola,

   Acum imi pare rau ca nu l-am comandat si apa de toaleta cu mango. Chiar daca a venit toamna (aproape iarna) si ploua afara cateodata imi e dor de acele zile insorite de vara. In unele seri imi place sa-l pulverizez pe fata de perna.

  Nu imi place nuca de cocos (fruct, uscata gen fulgisori...) insa ananasul este unul din tructele mele preferate.  Din pacate parfumul de nuca de cocos este mai puternic :(.



  Cantitate: 20 ml

  Pret: 25 lei

  Ingrediente: alcohol, aqua/water, parfum/fragance, ethylhexyl methoxyxinnamate, limonene, styrene acrylates copolymer, butyl methoxydibenzoylmethane, ethylhexyl salicylate, ananas sativys fruit juice, cocos nucifera fruit extract, benzoic acid, CI 19140 (yellow 5), CI 14700 (red 4)

  *Acest produs a fost/este in editie limitata!

  Pro & Cons:

 + rezista pe piele (cam 2 - 3 ore)
 + are un parfum placut (mi-ar fi placut ca cel de ananas sa fie mai puternic)
 + imi place ambalajul (este din sticla iar capacul din plastic)
 + contine pulverizator
 + capacul se inchide destul de bine dupa mii de deschideri (marea majoritate doar pentru miros)
 + este un parfum usor
 +/- ideal pentru acele zile de concediu la mare

  Imi aduce aminte de parfumul Pinei Colada :) si are si alcool in el :)).

  Singurele minusuri sunt: mi-ar fi placut sa reziste mai mult timp pe piele si sper sa-l regasesc in brosura pentru vara 2013 :).


                                        Ati incercat acest parfum? Daca da ce parere aveti?

                                                          Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu