marți, 27 noiembrie 2012

NOTD: Rimmel MetalRush (70 Gold Save the Queen)



          Hola,

   Aseara am avut putin timp liber pentru a-mi face unghiile cu o oja pe care vroiam sa o incerc de ceva timp. Este vorba de o nuanta de auriu inchis plina de slcipici mic colorat.



  Am aplicat oja in doua straturi (un singur strat nu acopera unghia si se observa destul de bine urmele de la pensula). Se usuca destul de repede si se aplica destul de usor. Pensula este scurta dar groasa.





    *Imi cer scuze ca nu am curatat marginile dar cand am facut pozele inca nu se uscase complet oja.

  Partea nasoala e ca incep sa-mi placa prea mult ojele gen MetalRush. Azi am vazut si cateva nuante de genul la Miss Sporty si inca mai ma gandesc la cele de la Flormar.


                                                                      Kisses,
                                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu