marți, 7 februarie 2017

Yves Rocher - Crema de zi antirid si luminozitate Serum Vegetal



            Hola,

    Am achizitionat acest produs drept insert la o revista glossy.
Desi in acel moment de putin timp incepusem o noua crema pentru ten nu am rezistat tentatiei de a o testa. Am testat crema putin pe spatele mainii iar de atunci o folosesc aproape zilnic.

 




 
    Imi place foarte mult ambalajul datorita formei acestuia. Se aseamana foarte mult cu tubul cremelor de maini.

 




     Ambalajul este confectionat dintr-un plastic alb destul de maleabil prevazut cu un capac portocaliu/corai. Acest ambalaj a fost creat special pentru a fi drept insert la revista glossy. Ambalajul in care putem gasi crema atat pe site-ul dar si in magazinele/brosurile YR este cel clasic.

   Ingrediente:







   Pret: 72 lei

  Poti gasi produsul pe site-ul Yves Rocher aici.

   Cantitate: 30 ml dar pe site 50 ml

 Da recunosc prefer mai mult ambalajul din plastic cu care a fost insera crema drept cadou la revista glossy deoarece nu trebuie sa introduc degetele in clasicul borcanel.  Mi se pare mult mai igienic.
  Ambele variante ale ambalajului ajuta la dozarea corecta a produsului. Nu este nevoie de o cantitate mare de produs. Pentru mine este suficienta o cantitate aproximativa cat doua boabe sau maxim doua boabe si jumatate de mazare pentru ten si gat. Are o textura grasa dar se maseaza destul de usor in piele.

 




  Este un produs destinat tuturor tipurilor de ten. Aici as avea de obiectat. Dupa cum bine sti tenul meu este mixt spre gras iar acest produs lasa o pelicula grasa in zonele grase ale tenului. Cred ca ar fi o baza perfecta pentru machiaj pentru persoanele cu tenul uscat.

Daca recomand acest produs: DA
Daca voi recumpara acest produs: da
Nota: 7


                                                 Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
   

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu