marți, 21 februarie 2017

Haul: Yves Rocher



           Hola,

     Duminica seara am plasat o comanda Yves Rocher iar azi am primit comanda. Din punctul meu de vedere s-au miscat destul de repede deoarece ma asteptam sa primesc comanda pe la sfarsitul saptamanii.

   Comanda am plasat-o pe site-ul Yves Rocher.

  Am comandat urmatoarele:

- set Nutritie 1. Pret: 99 lei.






   Setul este format din: lotiune tonica nutritiva, crema nutritiva de zi Nutritive Vegetal, lapte nutritiv pentru corp3 in 1, crema pentru hidratarea intensa a mainilor, sampon nutritiv si un lantisor cu doua inimi in partea inferioara.

 - 3 produse de frumusete si geanta Maxi. Pret: 45 lei.





    

 
 
sursa (aici )
 

Setul este format din: geanta Maxi (poza a doua), crema pentru hidratarea intensa a mainilor, sampon pentru volum si demachiant expres pentru ochi Pur Bleuet.

  Oja care apare in poza din setul Maxi am achitionat-o separat la retul de 11 lei si este nuanta 31. Lilas.

  Drept cadou am primit: apa micelara purificatoare 2 in 1 Sebo Vegetal Ser elixir cu dubla actiune pentru tineretea tenului Elixir Jeunesse.





  Am primit si cateva mostre dar si cateva seminte de Nalba pe care deabea astept sa ale plantez si sa infloreasca. Mostrele sunt pentru: crema ten Serum Vegetal Wrinkles & Radiance de zi, crema ten Sensitive Vegetal Soothing Moisturizing Cream, apa de parfum Comme Une Evidence, crema ten Riche Creme Intense Regenerating Care si apa de toaleta Ambre Noir.






  

  Total comanda: 132 lei
Voi reveni cat de curand posibil cu review-uri pentru fiecare produs in parte.


                                             Ce ai comandat ultima data de la YR?

                                                                 Kisses,

                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu