joi, 21 aprilie 2016

Yves Rocher - Lapte catifelat pentru corp cu zmeura


                Hola,

    Recunosc, desi sunt un client fidel Yves Rocher pana acum nu am testat creme/lotiunile/laptele pentru corp. Acesta cred ca este al doilea dar deja e unul din preferatele mele. Mi-ar fi placut sa gasesc acest produs si intr-un ambalaj mai mare.

  Image and video hosting by TinyPic

   Un singur lucru as schimba la acest produs: as fi preferat sa aibe o pompita :). De obicei il tin cu capul in jos ca sa-mi fie mai usor sa scot produsul dar deoarece capacul este putin curbat are un obicei prost sa cada dupa raft chiar daca il fixez bine.

   Ingrediente:  

   Image and video hosting by TinyPic 

    Pro & Cons:

 +  Ambalajul este confectionat dintr-un plastic destul de tare
 + Laptele de corp are o consistenta usoara, placuta si e roz
 -  Sistemul de dozare....este destul de prost gandit. La gura sticla este destul de asemanatoare cu cea a unei sticle de apa si este foarte greu sa poti doza cat de cat corect cantitatea necesara. De cele mai multe ori scot fie prea mult produs sau prea putin dar niciodata cantitatea necesara. E chiar un chin.
+  Produsul intra destul de repede in piele si ofera hidratare.
+ Are un parfum placut care rezista cateva ore pe piele. 

   Cantitate: 50 ml

  Eu am primit acest produs in urma unei comenzi. Daca nu ma insel se gaseste/se gasea si intr-o cantiate mai mare. In aceasta varianta, mica, l-am vazut si in magazinele Yves Rocher dar din pacate nu imi mai aduc aminte pretul (aproximativ 10-15 lei).


   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA

                        
                             Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                          Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

                                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu