miercuri, 23 septembrie 2015

NOTD: Oriflame The One - Lush Ivy



             Hola,

   Inca de cand am vazut pentru prima data aceasta oja pur si simplu mi-a ramas gandul la ea. Degeaba am incercat sa evit sa o adaug colectiei mele, deja mult prea mare, de oje ca pana la urma nu am mai rezistat tentatiei si am achizitionat-o.

Image and video hosting by TinyPic 

   Pur si simplu o ador. Binenteles ca nu am trecut pe lista doar o singura oja...ci 3 (Purple, un mov placut, si Deep Sea, un albastru inchis destul de frumos).

 A fost prima oja pe care am testat-o din gama The One si cu siguranta vor urma si alte nuante pe langa cele 3 pe care le detin.

  Pro & Cons: 

 + se aplica destul de usor
 + este nevoie de un singur strat pentru a acoperii intreaga unghie
 + rezista destul de bine pe unghii
 + are un luciu placut
 + se usuca destul de repede fara un top coat care sa ajute oja sa se usuce destul de repede

  Cantitate: 8 ml

  Pret: 20 lei (dar o puteti gasi si la 10 lei)

  

 Image and video hosting by TinyPic 

    Pe doua degete am adaugat Essence The Gel in nuanta 43 Girl's Best Friend (review in curand).

   Pana acum nu am gasit nici un minus.

  Daca o voi recumpara: DA
  Daca o recomand: DA


                                               Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                          Kisses,
                                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu