joi, 16 aprilie 2015

NOTD: Astor Fashion Studio (nuanta 005 Hard Candy)


            Hola,

      Recunosc, pentru a mia oara, ca in ultimele luni am lipsit cu nerusinare din blogosfera. Imi era dor sa va arat toate produsele pe care le-am testat. Sper ca de saptamana viitoare sa-mi reintru in ritm si sa va arat o multime de produse.

       Deoarece week end'ul se apropie cu pasi repezi vreau sa va arat o oja pe care pur si simplu o ador. Am purtat-o pe unghiute aproape toata iarna.

  

Image and video hosting by TinyPic

   Pana sa gasesc aceasta oja...imi placeau nuantele inchise pentru anotimpul rece dar parca nu erau in zona mea de confort. Initial nu am vrut sa o achizitionez. Admiram curajul prietenelor de a purta oje de genul dar parca nu ma simteam confortabil cu aceste nuante pe unghiutele mele. Toate acestea pana intr-o zi cand m-am decis ca nu am nimic de pierdut daca incerc o oja de genul pe o unghie. Deoarece eram foarte aproape de DM'ul din Auchan am achizitionat aceasta oja si imediat cum am ajuns acasa i-am dat o sansa. Sincer va spun aceasta a fost oja pe care am purtat-o toata iarna pe unghiute si dupa ea mi s-au "lipit" pur si simplu de cosul de cumparaturi si alte cateva nuante de genul.

   

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

     Pozele nu prea avantajeaza nuanta ojei. Am incercat o multime de locuri dar fara un rezultat favorabil. Oja contine un sclipici fin mov.

   Se aplica si inlatura destul de usor.

                      

                                                                         Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu