miercuri, 1 aprilie 2015

Maybelline Colorama - nuanta 16



                  Hola,

       Astazi vreau sa va arat o oja de care m-am indragostit inca de cand am vazut-o pentru prima data pe raft la DM. Initial nu am vrut sa o achizitionez dar cand ma duc si vin de la servici trec pe langa acest magazin al tentatiilor nu am rezistat prea mult tentatiei si am adaugat-o in cos.

     Image and video hosting by TinyPic

     Nuanta ojei este o nuanta placuta de zmeura.



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 

      Imi plac ojele Colorama deoarece au o gama diversificata de nuante, e imposibil sa nu descoperi o nuanta noua de fiecare data cand ajungi in fata standului Maybelline. Un plus il are, din partea mea, si pentru aplicator si gatul sticlutei care, amandoua, ajuta la dozarea si aplicarea ojei intr-un singur strat uniform pe unghie. Sunt destul de rezistente.


                                                                       Kisses,

                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu