miercuri, 2 octombrie 2013

Testez: Vichy Idealia Life Serum


            Hola,

     In postarea anterioara v-am spus ca cei de la Vichy au lansat un nou produs iar daca vreti sa-l testati puteti primi cateva (mai exact 7) mostre.
     Deoarece am fost destul de curioasa am preferat sa testez mostrele pana la salariu.




      Le-am primit destul de repede. Vineri am complectat formularul iar luni le-am primit (au fost expediate prin posta noastra intr-un plic cu bule).

    Ce spun ei: ten revigorat, culoare uniforma, aspect odihnit si pori micsorati.

    Voi reveni cu un review cat de curand posibil.


                                                      Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu