miercuri, 2 octombrie 2013

Haul: Avon Campania 12 si 13



               Hola,

      Iar am comis-o...cu o noua comanda la Avon (de fapt doua :) ). Parca sunt copil mic sau mai rau...am vazut cateva produse noi in brosura si am vrut sa le testez. Asa ca am luat un pix si o foaie si am notat tentatiile cele mari iar foaia a ajuns la reprezentantul meu Avon.

       Urmarea:

  (C 13)

 
(C 12)

  Ce am comandat:

 - parfum pepene dulce Naturals
 - pieptene copii
 - masca Clearskin
 - ruj Colortrend in nuanta Melodrama
 - BB Cream Solution Light
 - balsam de buze cu pepene verde

 
                                    Ce ati comandat de la Avon?

                                               Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


3 comentarii:

  1. ti-ai luat ceva produse,eu luna asta am facut o pauza :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de cand vreau sa fac o pauza de avon si oriflame dar am testat o mostra de la un ruj avon care acum ma tenteaza destul de rau :(

      Ștergere