sâmbătă, 29 septembrie 2012

Ce am terminat luna aceasta...septembrie 2012



               Hola,

       It's that time of the month again :). De fiecare data cand termin un produs deabea astept penultima zi din luna ca sa le pozez si sa tastez aceasta postare :):).

  Luna aceasta nu prea am terminat atat de multe pe cat imi doream. Poate si din cauza ca am avut o saptamana concediu si nu am fost acasa.

 

  Servetele umede pentru bebelusi (2 pachete): uneori am un obicei prost, cand mai am putin produs incep unul nou si il dau deoparte pe cel vechi si uit comlet de el si asa il gasesc cand fac curat prin sertarele cu make up si skin care. Le folosesc dimineata inainte sa ma spal pe fata.

  Avon Solutions (crema de zi): am folosit-o sub fondul de ten toata vara. Nu mi-am schimbat parerea despre acest produs.

  Oriflame Vision (gloss): l-am terminat si pe cel cu aroma de chocolate cherry. Nu cred ca o sa-l recumpar daca il voi mai gasi in brosura. As vrea sa incerc si alte gloss'uri.

  Moss Eau de Toilette 073: mi-a placut si cu siguranta voi cumpara si varianta full size :).

 Sampon Cien: nu stiu ce m-a atras initial la el dar cu siguranta il voi recumpara :).

 Oriflame deo spray Eclat: chiar daca a zacut o vreme mai lunga in spatele sertarului cu parfumuri mi-a placut. L-as recumpara daca l-as mai gasi in brosura.

  Crema de maini si unghii Yves Rocher: este cadou la revista Unica. Este una din cremele de maini preferate.

 Masca de par cu ulei de masline Avon Planet Spa: am recumparat-o la ultima comanda Avon si cu siguranta o voi recumpara. Nu mi-am schimbat parerea.

  Bourjois deo: de mult timp vroiam un deo care sa nu irite si fara pudra :). Are un miros placut.

 Bioderma crema nuantatoare pentru ten: nu o voi recumpara. La inceput mi-a placut insa dupa putin timp a ajuns pe lista de "never rebuy it again!!!"  Tenul mi se ingrasa destul de repede, nu ofera o nuanta uniforma tenului... Prefer BB Cream-ul de la Garnier.

  Mascara NYX: de fiecare data cand puneam parfum nu lipea genele, mai pe scurt imi placea insa se usuca destul de repede. Cred ca era deja uscata de cand am achizitionat-o cu revista.

  Gel de dus Avon Senses "With Love": mi-a placut acest produs. L-as fi recumparat daca l-as mai gasi in brosura. L-am cumparat de n ori dar asa patesc mereu cu Avon cand gasesc ceva care imi place cu adevarat il scot din brosura :(.

  Gel de dus YR cu portocale (din gama JDM): loved it. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara. Cred ca o sa-l folosesc aproape toata iarna :). Sunt cateva geluri de dus de la care ramane parfumul pe piele chiar si pentru putin timp.

  Gel de dus YR cu cafea (din gama JDM): loved it. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara. Chiar daca am geamul deschis cand il folosesc parfumul lui ramane in baie pentru 1-2 ore.

  

    Deoarece am ramas fara crema de ten am preferat sa termin mai intai mostrele pana sa achizitionez/incep una nou nouta. Acum mai am aproximativ 12 mostre :).

  Ce as recumpara: produsele din gama Gerovital Plant si Vichy.
  Ce nu as recumpara: produsele din gama Aslavital (mi se face rau de la parfum si de fiecare data cand le-am folosit mi-au astupat porii plus cojuri).

     Luna aceasta am terminat: 15 produse full size si 17 mostre.


                          Ce produse ati terminat luna aceasta? Care v-au placut si de ce?

                                                        Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu