joi, 6 septembrie 2012

Avon Senses - With Love (gel de dus)



          Hola,

      Pana acum nu prea am incercat gelurile de dus Avon. Nu am avut un motiv anume insa poate ca imi plac destul de mult cele de la Yves Rocher sau Balea. Ce m-a atras la acesta: white jasmine & rose :). Am mai incercat un gel de dus (cu crema de corp si spray) cu mure...mi-a placut enorm de mult insa din pacate nu mai este in brosura :(.

 

    Prima impresie: imi place ambalajul si parfumul floral :). Cred ca deja stie toata lumea cat de mult imi plac florile albe :).

   Ingrediente:



  Cantitate: 250 ml

  Pret: 14 lei (il puteti gasi si mai ieftin)

  Ambalajul este din plastic transparent iar capacul este un roz bebe (capacul se inchide destul de bine indiferent de cate ori il deschid). Are un parfum placut, fin de flori care ramane pentru scurt timp pe piele. Este un pic cam lichid dar face spuma (folosesc un burete de plastic in forma de floare). Imi place sa-l folosesc mai mult seara impreuna cu o sare de baie pentru relaxare si sa citesc cateva pagini dintr-o carte/revista. Se consuma cam repede (cam intr-o saptamana si cateva zile). Curata pielea. Dupa fiecare dus folosesc o crema de corp hidratanta (am pielea destul de uscata pe corp si se crapa destul de repede iar acest gel de dus nu imi hidrateaza suficient de bine pielea).

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA (dar mai intai vreau sa incerc si restul gamei Senses)


                              Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                   Kisses,
                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu