miercuri, 11 ianuarie 2012

About My Project Pan

      Hello,

  Un La Multi Ani cam intarziat si din partea mea, sper sa aveti parte de un an nou minunat...asa cum vi-l doriti :).  Pe sfarsit de an sursa si coolerul calculatorului meu au decis sa-mi faca o mica "surpriza": sa se arda. Asa ca a trebuit sa am rabdare pana la salariu...care vad ca intarzie si am imprumutat de la o prietena partile arse.

   Cam acum un an am inceput un Project Pan insa nu prea m-am tinut de el. Tot timpul deschideam celelalte portfarduri in locul celui cu condamnatele. :(

    Va spuneam aici care sunt "condamnatele". Luna trecuta am terminat inca un "comndamnat": fardul de pleoape Avon (nuanta sweet temptation).

  In poza de mai jos: fardul duo mov/lila. In poza nuanta este putin mai inchisa :(. Am folosit mai mult lilaul/movul mai deschis.

 

   Dovada:

  



    Principalul motiv pentru care l-am introdus in Project Pan a fost: desi imi place nuanta mai deschisa nu prea este pigmentat, este cam prafos si un pic cam messy.

     In ultima vreme am cam rezistat tentatiei de a cumpara produse cosmetice, exceptand strictul necesar, desi tentatiile sunt la tot pasul.


                                                Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu