vineri, 16 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Craciun

  
   Mai e putin si vine Craciunul :). Dintotdeauna mi-au placut sarbatorile de iarna, sa impodobesc bradul, zapada (da, sunt nascuta aproape in mijlocul iernii), luminitele din parcuri si de pe stalpi (ador luminitele de sarbatori...schimba destul de mult acest oras gri si trist) insa in special pregatirea cadourilor pentru cei dragi.

    Desi nu mai am varsta sa-i scriu Mosului scrisoarea cu ce as vrea sa gasesc sub bradul impodobit langa farfuria cu fursecuri si cana de lapte (goale!) copilul din mine ar cam vrea cateva lucruri.

     Anul acesta in loc de cadouri multe sub brad as prefera sa primesc o cutie mare de sanatate pentru ca daca esti sanatos le poti face pe toate (asa cum imi spunea tataia si cu bunica), fericire si iubire alaturi de prietenul meu si persoanele dragi mie, un servici mai bun (nu cer prea multe aici...stie Mosul), ca perusul meu sa fie sanatos si activ mereu cu gandul la urmatoarea prostioara si un an nou cat mai bun. Daca mai ramane loc si am fost indeajuns de cuminte ca sa primesc si altceva...las la atitudinea Mosului.

   Sper sa va aduca tot ce va doriti plus sanatate, iubire si fericire alaturi de cei dragi voua.


                              Kisses,
                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu