joi, 15 decembrie 2011

Haul: Avon

      Zilele acestea am primit comanda Avon :). Iar lista pentru urmatoarea comanda e aproape gata.

  

    Am o adevarata colectie de portfarduri dar de fiecare data cand plec in concediu parca nu il pe THE ONE (acel protfard in care sa-mi incapa toate cosmeticele). Prefer sa nu iau multe cosmetice inafara de cele esentiale sau "condamnatele" din Project Pan.

   Culoarea mea preferata este verde...am inlocuit vechiul dermatograf verde (care si-a dat duhul zilele trecute) cu dermatograful Jllian Dempsey in nuanta teal black.

   Scrub si gel de curatare pentru ten cu piersica si lapte de migdale :).

  Doua geluri de dus din gama Senses: Vintage Glamour si All Yours. Sunt destul de bune in "portfardul" de concediu deoarece capacul nu se deschide prea usor si nu mai este riscul sa ai "frumoasa" surpriza sa ti se verse in geamantan/troler.

   Gel de curatare, pentru ten, revigorant din gama Solutions.
   Lotiune tonica matifianta din gama Solutions...inlocuitor pentru cea de la Garnier pe care nu o mai gasesc (antiacneica) :(.

  Trusa de machiaj Twilight cu 4 farduri de pleoape si 2 nuante de luciu de buze.



  
      Voi reveni cu review-uri la fiecare produs in parte cat de curand posibil :).

 
                                     Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 PS: Ce ascutitoare imi recomandati pentru dermatografe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu