luni, 9 mai 2011

Un mic LIKE pe Facebook

     Nu incep aceasta postare cu scuzele de rigoare pentru lipsa mea din blogosfera :). Azi am fost la un mic shopping, diseara pun poze :), si m-am ales cu cateva goodies pe langa cateva bomboane :).

    Sper ca sunteti bine si ca nu ati racit. Sper sa se termine odata zilele ploioase si sa iasa soarele :) Imi e dor de tricourile, fustele si rochiile mele care stau cuminti pe raftul din sifonier. Dar si pentru ca mai am putin si intru in concediu :).

     Daca aveti 2 minute libere va rog sa-mi dati un Like la un post de pe Facebook:
- prima data un Like la Complex Apicol Veceslav
- AICI este postarea mea.

    


                                Multumesc,

                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu