luni, 23 mai 2011

Ceai de fructe de padure Fares Aromafruct

Acesta este primul meu review pentru ceaiuri asa ca va rog sa fiti blande cu mine :).     

    De ceva timp beau 2 cesti de ceai zilnic (dimineata si seara). Poate si acest lucru m-a ajutat sa nu racesc iarna si primavara aceasta...am avut mici tentative/incercari dar fara rezultat.

        Ieri mi-am cumparat un nou ceai Fares Aromafruct cu fructe de padure. Este un ceai la plic (cutia contine 20 de pliculete).

    
         (asa arata cutia)


    Pret: 2,09 lei
    Ingrediente: flori de hibiscus 53%, amestec de fructe uscate in proportie variabila: macese, aronia, mere, capsuni, zmeura, cirese, afine, mure, coji de portocale - min. 40%, arome, vitamina C - 10 mg/plic (12,5% din doza recomandata zilnic).
      Nu contine coloranti sintetici.
      Culoarea rosie a ceaiului este culoarea naturala a ingredientelor sale, in special a florilor de hibiscus si a fructelor de maces.

     Preparare: peste un plic se toarna 200 ml apa clocotita si se lasa 10 minute.

  
    Este un ceai parfumat. Gustul e dulceag, placut, concentrat (am pus un pliculet la o cana de 250 ml).



    (am desfacut un pliculet)



    (o cana cu ceai?)



     (imi place culoarea).

   Am sters din greseala aceasta postare saptamana trecuta :(.

 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu