miercuri, 20 aprilie 2011

Mici cumparaturi

       Ieri am fost sa platesc cateva facturi si un cadou. Dupa lungi cautari nu am gasit ceva sa-mi placa :(:( asa ca am trecut pentru 5 minute la raionul de cosmetice pentru a-mi ridica moralul. Am vazut in raft, frumos aranjate si cumintele, un demachiat si o lotiune tonica. Dupa ce am citit cateva review-uri zilele trecute despre ele am zis sa le dau o sansa.

Lotiune tonica Byphasse cu apa de trandafiri, fara alcool (10-11 lei)
Lapte demachiant Byphasse cu vitamina E si pro vitamina B (10-11 lei)

 


    Cei de la Flormar au pozitionat destul de bine stand-ul din Auchan Militari. E destul de aproape langa iesire... Mi-am achizitionat nuanta 394. Pret 6 lei. Cautam si nuanta 418....sper sa o gasesc data viitoare.





      Acum astept cuminte iepurasul. Sper sa ma viziteze :).

                                            Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu