miercuri, 20 mai 2015

NOTD: Rimmel 60 Seconds - 230 Portobello Pink



            Hola,

     De mult timp am tot rezistat tentatiei de a achizitiona aceasta nuanta de vara. Toate bune si frumoase pana duminica trecuta cand am iesit sa caut un tricou in Afi Plaza cu o buna prietena. Deoarece aveam nevoie de crema antirani de la DM...am facut "prostia" de a intra in DM. Aproape de intrare era un mic stand cu oje Rimmel, Maybelline si Astor reduse la 5 lei. Dupa ce am admirat toate nuantele frumoase binenteles ca "mi s-au lipit de mana" 3 oje :).

   Imediat ce am ajuns acasa mi-am facut manechiura cu aceasta nuanta. Si asa arata dupa 3 zile:

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 

    Textura: acopera unghia dintr-un singur strat. Insa din punctul meu de vedere e nevoie de un strat putin mai gros.

   Aplicatorul/pensula este destul de bun. Ajuta la aplicarea ojei. Este destul de gros si cu marginile rotunjite.

  Un mare plus: oja se usuca destul de repede chiar daca am aplicat 2 straturi mai groase.


                                                                  Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu