miercuri, 20 august 2014

Noutati la LIDL




           Hola,

     Cred ca deja stiti noile geluri de dus in editie limitata de la LIDL. Daca nu vi le arat imediat :). Initial le-am vazut la inceputul acestei saptamani sau la sfarsitul saptamanii trecute, sunt asejate frumos mai in spatele magazinului (nu la sau langa raftul cu geluri de dus). Desi am incercat sa stau cat mai departe de ele si sa rezist tentatiei pana nu le voi mai gasi deloc in magazine si chiar daca ma va incerca cu siguranta acel sentiment de vinovatie ca nu le-am testat macar. Degeaba pentru ca mi-a ramas gandul la ele imediat ce le-am intors pentru prima data spatele iar colegele din blogosfera sunt "tare dragute" si vi le-au aratat in poze si descrieri cat mai atragatoare. Chiar am preferat sa ma duc la un magazin putin mai departe de casa numai ca sa evit tentatia.

Image and video hosting by TinyPic   

   De la stanga la dreapta: apa de gura Dentalux cu menta si  fara alcool si noile geluri de dus :).

  Mi-a fost foarte greu sa aleg unul singur asa ca au ajuns toate 3 in cosul de cumparaturi. De la stanga la dreapta avem:

  - Coco Bahama (miroase a cocos)
  - Berry Dream (miroase a fructe de padure)
  - First Ginger (miroase a ginger)

   Cantitate: 500 ml

   Pret: 5 lei

  As incepe testarea cu cel cu nuca de cocos...sau cu cel de ghimbir. Cert e ca l-as lasa la urma pe cel cu fructe de padure (doarece imi place putin mai mult mirosul acestuia fata de celelalte doua). 


    Ca si prima impresie: ambalajul imi aduce aminte de o alta gama de produse de ingrijirea corpului ( I love...Raspberry Blackberry insa nu mai stiu exact cine le produce), imi place cum miros, au o consistenta putin mai groasa fata de celelalte geluri de dus, pretul pentru aceasta cantitate de produs este destul de bun, ambalajul este confectionat dintr-un plastic transparent.


      Ati testat aceste geluri de dus? Daca da pe care si ce impresie aveti?



                                                                   Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu