vineri, 19 iulie 2013

Oferte + Haul: DM si farmacia Catena


       Hola,

  Inca de cand am auzit pentru prima data de noua lotiune sub dus de la Nivea am vrut sa o incerc dar gandindu-ma la raftul plin de creme de corp am tot amanat sa o achizitionez. Ei bine socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ: cei de la DM au avut luna trecuta varianta de 400 ml la oferta (18,50 lei in loc de 25 lei, am economisit 6,50 lei). Am mai gasit o oferta tentanta in magazin: doua geluri de dus Aver la pret de unul singur (10 lei in loc de 20 lei).

 

    Singurul lucru de care chiar aveam nevoie e crema pentru rani Babylove (review aici ).

  Binenteles ca am primit si noua brosura DM cu alte oferte tentante:




   Daca vreti sa testati noua lotiune de corp de la Nivea eu una cred ca e destul de avantajoasa noua oferta DM deoarece pana acum am vazut produsele separat la aproximativ 25 lei.


     Am intrat si in farmacia Catena unde am gasit o noua gama de produse, care se gaseste doar in aceste farmacii, cu trandafiri :).



  Pret: aproximativ 18-20 lei (daca ai card de la farmacie pretul este aproximativ 14-15 lei). Din aceasta gama, Naturalis, am mai vazut doua creme pentru ten (hidratanta si de zi sau noapte), lapte demachiant si daca nu ma insel si crema de maini.

               
                                   Ce oferte tentante ati mai vazut?


                                                   Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere
    astept mai multe detalii despre laptele e corp sub dus pentru ca intr-adevar e tentanta ofera Dm
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aud in fiecare dimineata reclama la lotiunea de corp/gel de dus Nivea. M-a facut curioasa. O sa o cercetez

    RăspundețiȘtergere