marți, 30 august 2011

NOTD: Flormar 413



       Imi plac destul de mult ojele Flormar...poate si din cauza paletei mari de culori/nuante si pentru ca se gasesc destul de usor :).

  






  Ce am folosit:
-baza: Gabrini No More Breacks
-oja: Flormar 413
-top coat: Garini Top Speer Gloss

  Oja Flormar:
-pret: 6 lei
- cantitate: 11 ml
- expira dupa 18 luni de la deschidere :)

  Scuzati calitatea pozelor facute cu mobilul :(.

  Imi place nuanta (un nude destul de frumos), este necesar un singur strat pentru a acoperi toata unghia :).


                                        Kisses,
                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Si mie imi plac foarte mult nuantele de oja de la Flormar. Le folosesc de ceva vreme si am ramas clinta fidela. :-D

    RăspundețiȘtergere